RM5 sebulan~~

Photobucket

Tuesday, October 4, 2011

136~~

ha..ni entry terlewat sket....
ni berkenaan ngan GA yang aku join ( 1 GA Cik Najihah - Meriah Yaw )
kali ni....aku menang la..hehhee...suke jugak....


 jihah update no pemenang 28.9.2011.....tp aku yang terlambat post..xpe la..hehehe....yang penting aku adelah salah satu pemenangnye..hehehe...:)

hehhe...and tuk pengambilan hadiah...disebab kan aku ngn jihah satu u...t kitorang jumpe...ley kenal2...
korang2 sume jgn jeles tau..hehehhee..:P

tp malang nye..setiap kali nak jumpe pasti de halangan.... zue xde kelas najihah ade kelas..atoi...mungkin disebabkan najihah da fedup..die pun mngirimkan terus adiah 2.hehehe....

swettt....
sweet+cumil....hehehe... sori ek najihah..bukan xnk jump tp nampak nye..mase yg x mngizinkan...t lau de free2 time kite jumpe2 eh..hehehe...:)

TQ NAJIHAH~~

No comments:

Post a Comment